Bo Chord Lungo’o | Saisoku : C | D | E | F | G | A | B
Musisi: Saisoku
Judul Lagu : Lungo’o
Pencipta : Yudanosel
Album : …
Rilis : …
Produser : …
Genre : …
Intro : F.. A# C Am Dm aku wis lilo.. uwis iso nompo.. A# C F yen lungamu.. mergo wong liyo.. Int. A# C Am Dm A# C F.. F A# opo isih kelingan kowe ro aku C F sing tau ngancani susah senengmu Dm nanging opo kenyataan Gm kowe nglarani ati iki C kabeh janji manismu F ora ono bukti.. F A# aku ra mekso kowe dadi jodoku C F sing tak jaluk tulus soko atimu Dm nek pancen sliramu kuwi Gm tulus tresno karo aku C ra bakal nglungani aku F mergo kurangku.. A# C nggo ngopo aku nggondeli Am Dm dinggo ngopo aku nggetuni A# C F cubo lan rejeki, ning tangane Custi.. Reff : A# C Am Dm lungo'o yen pancen kowe ora tresno A# C F timbang ning kene jebule mung kepekso A# C Am Dm aku wis lilo.. uwis iso nompo.. A# C F yen lungamu.. mergo wong liyo.. Musik : A# C Am Dm A# C F.. A# C Am Dm A# C F.. F A# aku ra mekso kowe dadi jodoku C F sing tak jaluk tulus soko atimu Dm nek pancen sliramu kuwi Gm tulus tresno karo aku C ra bakal nglungani aku F mergo kurangku.. A# C nggo ngopo aku nggondeli Am Dm dinggo ngopo aku nggetuni A# C F cubo lan rejeki ning tangane Custi.. Reff : A# C Am Dm lungo'o yen pancen kowe ora tresno A# C F timbang ning kene jebule mung kepekso A# C Am Dm aku wis lilo.. uwis iso nompo.. A# C F yen lungamu.. mergo wong liyo.. A# C Am Dm lungo'o yen pancen kowe ora tresno A# C F timbang ning kene jebule mung kepekso A# C Am Dm aku wis lilo.. uwis iso nompo.. A# C F yen lungamu.. mergo wong liyo.. A# C F yen lungamu.. mergo wong liyo.. A# C F yen lungamu.. mergo wong liyo..
Tentang Lagu Lungo’o | Saisoku
…
Seneng bisa berbagi.
Pasti bermanfaat.
Terimakasih
chordtela.com dibuka pukul 09:21 WIB pada hari Selasa tanggal 23 Maret2021
Kata kunci lain yang sering dicari …
chord gitar Lungo’o Saisoku, chord Lungo’o Saisoku C, chord Ojo Lungo’o Saisoku D, chord Lungo’o Saisoku E, chord Lungo’o Saisoku F, chord Lungo’o Saisoku G, chord Lungo’o Saisoku A, chord Lungo’o Saisoku B, chord Lungo’o Saisoku chord, chord Lungo’o Saisoku, chord Saisoku,
Bo-Chord Lagu, BoChord Lagu, Bo-Chord, BoChord,
kunci gitar Lungo’o Saisoku, kunci gitar Lungo’o Saisoku, kunci gitar Lungo’o Saisoku C, kunci gitar Lungo’o Saisoku D, kunci gitar Lungo’o Saisoku E, kunci gitar Lungo’o Saisoku F, kunci gitar Lungo’o Saisoku G, kunci gitar Lungo’o Saisoku A, kunci gitar Lungo’o Saisoku B,
Tinggalkan Balasan
Anda harus masuk untuk berkomentar.